Responsabilitatea sociala a intreprinderii (CSR)

In calitate de operator travel retail care deserveste sute de mii de pasageri in fiecare zi, trebuie sa adaptam modul in care facem afaceri pentru a contribui la construirea unei industrii mai durabile.

Strategia noastra de CSR, PEPS (Planet.Ethics.People.Social), este aliniata la mizele globale cu care se confrunta industria de turism cu amanuntul si se află in centrul strategiei noastre si al procesului decizional.

In 2021, am stabilit o foaie de parcurs ambitioasa pentru a imbunatati mai rapid impactul asupra mediului si pentru a avea un impact pozitiv mai mare asupra comunitatilor pe care le deservim. Am stabilit obiective clare pentru a masura progresele inregistrate in indeplinirea angajamentelor noastre. Acestea sunt pe deplin aliniate cu nevoile si asteptarile partilor interesate si vor fi monitorizate si comunicate anual. Foaia noastra de parcurs CSR este articulata in jurul a 4 piloni sustinuti de 12 angajamente tangibile, care se refera toate la unul dintre obiectivele de dezvoltare durabila ale ONU.

Aflati aici mai multe informatii din brosura noastra corporate.

Ambitia noastra este clara: sa jucam un rol de lider in tranzitia industriei travel retail catre un model mai sustenabil.

Planeta

Reducem impactul asupra mediului al operatiunilor noastre, cooperand ori de cate ori este posibil cu proprietarii, marcile si furnizorii pentru a atinge obiective ambitioase ale industriei.

CSR

Pentru a reduce amprenta asupra mediului si pentru a creste durabilitatea operatiunilor noastre, ne angajam sa:

  • Reducem emisiile de carbon contribuind la obiectivele ambitioase ale industriei
  • Reducem deseurile
  • Promovam ambalajele responsabile pentru articolele de unica folosinta

Obiectivele noastre pentru 2025:

  • 100% dintre tari au sisteme de masurare a deseurilor si initiative de reducere a deseurilor
  • 100% dintre tari au trecut la folosirea ambalajelor responsabile pentru articolele de unica folosinta

Etica

Promovam practici de afaceri etice si sprijinim marcile si partenerii care contribuie la o oferta responsabila.

Pentru a demonstra cele mai inalte standarde etice, ne angajam sa:

  • Dezvoltam aprovizionarea cu produse alimentare si produse locale
  • Promovam produsele si ingredientele responsabile
  • Cultivam comportamentul etic

Obiectivele noastre pentru 2025:

  • 100% dintre furnizori au semnat documentul furnizorilor responsabili
  • 100% din personalul nou si personalul cu risc primesc formare anti-mita
  • 100% din ouale achizitionate pentru restaurantele noastre sunt de la pasari crescute la sol (la sfarsitul anului 2022, 40% din ouale achizitionate provin de la pasari crescute la sol)

Oamenii

Oferim oamenilor nostri un mediu de lucru incluziv si stimulant, in care toata lumea poate prospera.

Food waste RO

Punem oamenii in centrul strategiei noastre si dorim sa fim recunoscuti drept cel mai atractiv angajator din industria travel retail. Ne angajam sa:

  • Asiguram securitatea si bunastarea la locul de munca
  • Promovarea angajamentului salariatiilor
  • Promovam diversitatea si egalitatea de sanse

Obiectivele noastre pentru 2025:

  • Echilibrul de gen 50-50 in cadrul echipelor de top executive
  • 100% dintre manageri primesc cursuri de constientizare privind diversitatea si incluziunea

Social

Ne valorificam capacitatile globale pentru a servi cel mai bine comunitatile locale, oriunde ne desfasuram activitatea.

CSR

Ne angajam sa:

  • Sprijinim comunitatile locale
  • Incurajam si facilitam voluntariatul
  • Folosim reteaua noastra pentru a face donatii

Obiective pentru 2025:

  • 0,5% din castiguri inaintea dobanzilor si a impozitelor (EBIT) sunt donate
  • 100% dintre tari au dezvoltat initiative pentru a sprijini comunitatile locale

Download(s)

CSR Report from the Lagardère Group

Brosura corporate: strategia PEPS - 2022