Posturi disponibile

Candidatul ideal 

  • Cunostinte medii de utilizare Pachet Ms Office (Excel, Word, Power Point)
  • Abilitati bune de comunicare si negociere
  • Atentie la detalii
  • Organizarea timpului de lucru
  • Experienta anterioara in domeniul financiar/contabil reprezinta un avantaj. 

Descrierea jobului 

1. Administrarea Contractelor de inchiriere

  • Gestioneaza portofoliul de contracte alocate: prelungirea duratei de valabilitate, negocierea directa a clauzelor cu proprietarii
  • Inregistreaza contractele de inchiriere si alte documente contractuale (acte aditionale, indexari, etc) in bazele de date utilizate de companie
  • Scaneaza documentelor contractuale si documentele rezultate din activitatea Departamentului de Real Estate
  • Arhiveaza documentele aferente activitatii Real Estate atat electronic, cat si in arhiva Departamentului 
  • Gestioneaza solicitarile din partea proprietarilor cu referire la contractele de inchiriere (prin e-mail, telefon) si/sau directioneaza aceste solicitari catre persoanele responsabile

2. Procesarea facturilor si gestionarea scrisorilor de garantie bancara

  • Administreaza facturile proprietarilor aferente contractelor de inchiriere
  • Inregistreaza facturile in baza de date si verifica validitatea acestora
  • Remediaza direct cu proprietarul neconcordantelor identificate in documentele transmise de acestia
  • Obtine aprobarile interne pentru plata facturilor
  • Transmite facturile catre Departamentul Contabilitate
  • Gestioneaza scrisorile de garantie bancara – completeaza datele in aplicatia utilizata de banca, completeaza formularele interne, dar si gestioneaza relatia dintre banca – proprietar - companie pentru semnarea documentelor
  • Urmareste impreuna cu Departamentul Contabilitate emiterea asigurarilor aferente spatiilor comerciale operate de companie si confirma cu proprietarii valabilitatea acestora

3. Alte responsabilitati

  • Gestioneaza activitatile administrative din Departamentul Real Estate: necesarul de consumabile, deconturi, foi de parcurs, centralizari de date, suport in pregatirea documentatiei pentru licitatii (completare formulare, etc)
recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal

  • Cerinte:
    • Studii superioare finalizate sau student an terminal;
    • Experienta de munca pe o pozitie asemanatoare reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte medii de Microsoft Office (accent pe Outlook, Excel);
    • Reprezinta un avantaj experienta in lucrul cu Microsoft Dynamic Navision;
    • Engleza - nivel mediu.
  • Abilitati:
    • Atentie la detalii
    • Rapiditate in executarea task-urilor
    • Capacitatea de a lucra cu volume mari si de a prioritiza task-urile
    • Spirit analitic si proactiv
    • Bune abilitati de comunicare, verbal (inclusiv telefonic) si in scris

Descrierea jobului / Responsabilitati:

  • Creeaza articole noi in sistemul de gestiune
  • Mentine acuratetea bazei de date pentru produsele din portofoliu (gestioneaza toate tipurile de modificari: modificari de pret, cod de bare, status, alte caracteristici ale produselor)
  • Participa activ la implementarile aplicatiilor/softurilor ce tin de managementul de produs, promotie si furnizor
  • Aloca articolele pe locatii (puncte de vanzare din reteaua proprie) respectand procedurile interne si planogramele stabilite de responsabilii de categorie
  • Seteaza in sistem diverse mecanici promotionale (stabilite de Departamentul Comercial)
  • Acorda suport punctelor de vanzare pentru erorile aparute la vanzare sau intocmirea documentelor (daca acestea tin de setarile in sistem)
  • Mentine legatura cu furnizorii de marfa (atunci cand este cazul) pentru clarificari legate de diverse detalii ale derularii colaborarii (precum date despre produse, promotii, preturi, etc)
  • Verifica diferentele aparute pe facturi si le solutioneaza impreuna cu Departamentul Contabilitate si / sau cu furnizorii de marfa
  • Verifica erorile aparute la transferul de date intre sisteme si efectueaza modificarile care se impun
  • Testeaza modificarile / dezvoltarile care se fac in sistemul de gestiune si contribuie la documentarea procedurilor de lucru pentru acestea.
recrutare@lagardere-tr.ro