Posturi disponibile

Ideal Candidate 

  • Ability to write complicated and efficient SQL queries; 
  • Ability to understand business needs, interpret and challenge business requirements; 
  • Capability to understanding the processes of data quality, data cleansing and data transformation; 
  • Proactive in investigating problems to establish root causes and provide solutions to fix them; 

Would be a plus

  • Previous experience in working with ETL Tools 
  • Experience in working with Microstrategy 
  • Experience in architecting BI Solutions supporting reporting needs on supply chain, financial, sales and operation processes 
  • Advanced English 

Job Description 

  • Aggregating data from multiple sources (MySQL, MSSQL, XML, CSV files) into Data Warehouse  
  • Create BI connectors and objects in relation to information from the Data Warehouse. 
  • Design, develop and test BI Applications; 
  • Implement various data modelling patterns (right level of aggregation, optimized processing times); 
  • Interpret written business requirements and technical specification documents; 
  • Preparation of technical documentation for created data models 
  • Defining technical requirements for third party BI consultants 

 

recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal 

  • Experienta anterioara in brand management sau marketing in industria retail, horeca sau FMCG;  
  • Experienta in coordonarea eficienta a mai multor proiecte simultan; 
  • Abilitati de analiza si preocupare pentru detalii; 
  • Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa (inclusiv de prezentare); 
  • Gandire creativa si dinamism; 
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat, scris si vorbit; 
  • PC - MS Office & Outlook; 
  • Absolvent/a studii superioare. 

Descrierea jobului 

Brand Managerul este cel care va defini implementarea strategia de brand in functie de piata tinta a companiei. Acesta o sa fie direct implicat in procesul de creare a unor branduri si concepte noi, cat si in dezvoltarea portofoliului actual din cadrul liniei de business Food Service (1 Minute, Hub Convenience, So! Coffee, etc). 

Responsabilitati principale

  • Asigura constructia si dezvoltarea strategiei de brand pentru linia de business Food Service; 
  • Asigura si conduce inovatia la nivel de brand sau concept; 
  • In cazul in care este necesar, asigura procesul de adoptare la nivel local a brand-urilor din portofoliul international al companiei sau a brandurilor partenere (franciza); 
  • Decide, in cazul oportunitatilor de spatii noi sau reamenajari, concepte sau mixuri de concepte potrivite mediului respectiv; 
  • Urmareste respectarea identitatii de brand in implementare; 
  • Este implicat/a in crearea unui brand nou, cat si in actualizarea Brand Book-urilor; 
  • Urmareste trendurile din piata si propune actiuni concrete pentru valorificarea brandurilor gestionate, dar si pentru identificarea unor noi oportunitati. 
  • Alcatuieste strategia de marketing si strategia digitala a brand-urilor gestionate; 
  • Identifica si stabileste parteneriate cu agentii de branding, comunicare si customer research; 
  • Seteaza directiile de comunicare instore si LSM; 
  • Urmareste maximizarea profitabilitatii in interiorul conceptelor cat si intre acestea; 
  • Colaboreaza cu celelalte departamente in scopul asigurarii evolutiei conceptului. 
recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal 

  • Facultate terminata sau Master in curs ( de preferat Specializarea Contabilitate si informatica de Gestiune); 
  • Alte cursuri si certificari relevante pentru pozitie; 
  • Experienta nu este relevanta dar poate reprezenta un avantaj;  
  • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);  
  • Engleza – nivel mediu ( interfata ERP-ului este in limba engleza);  
  • Atentie la detalii;  
  • Abilitatea de intelegere si respectare a procedurilor companiei;  
  • Persoana implicata, dornica de dezvoltare profesionala. 

Descrierea jobului 

Incadrarea pozitiei

Pozitia face parte din departamentul Contabilitate / echipa Retail Accounting. Echipa Retail Accounting este responsabila de mentinerea relatiei dintre sediul central si reteaua de magazine pentru verificarea acuratetei tranzactiilor, realizate la nivel de magazine, avand impact asupra stocurilor / vanzarilor / incasarilor, precum si alte operatiuni realizate de magazine cu impact in evidentele contabile ale Companiei. Contabilul junior va lucra in stransa colaborare cu Coordonatorul Retail Accounting, Managerii de magazine si cu reprezentatii furnizorilor. 

Principalele responsabilitati

  • Mentine legatura cu managerii de magazine si verifica daca acestia au realizat toate activitatile conform procedurilor interne ( salvare documente pe servere conform procedurilor);  
  • Contabilizarea facturilor de achizitie marfa si reconcilierea acestora cu notele de receptie;  
  • Verificarea si arhivarea documentelor primite din magazine;  
  • Verificarea status-urilor facturilor /neajunse ajunse in ERP-ul companiei, Microsoft Dynamic NAV 2009; 
  • Reconcilieri periodice cu furnizorii alocati si mentinerea legaturii cu acestia pentru obtinerea facturilor corecte; 
  • Alte activitati delegate de Coordonatorul echipei Retail Accounting. 
     

Beneficii 

  • Colaborarea cu o companie multinationala; 
  • Pozitie de start pentru o cariera in urmatoarele zone Contabilitate/ Control stocuri / Control operational retail; 
  • Experienta si posibilitati de invatare/ dezvoltare intr-un mediu dinamic; 
  • Echipa tanara, dornica de dezvoltare profesionala. 
recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal  

  • Cunostinte de: Networking (Cisco), Infrastructura IT (AD, Security Policies, Firewalls), Microsoft Azure, Solutii de Securitate Specifice (DLP, SIEM, Endpoint Protection/AV) 
  • Cunostinte avansate retelele VPN, LINUX, WINDOWS 
  • Cunostinte de: limba engleza (nivel avansat) 

Descrierea jobului 

Generale: 

  • Selecteaza, adapteaza, proiecteaza si integreaza solutii pentru distribuirea si accesul la resursele din retea, asigurând securitatea echipamentelor, componentelor software, informatiilor si transmisiilor de date 
  • Stabileste parametrii de functionare si solutiile aplicate echipamentelor de retea 
  • Instaleaza si configureaza infrastructura si conexiunile la retea, sisteme de operare, servicii, proceduri client, aplicatii specifice retelei, precum si masuri de siguranta a transmisiilor de date 
  • Instaleaza, configureaza si urmareste aplicarea regulilor de securitate privind accesul la resursele retelei: conturi utilizatori, parole, autentificare, permisiuni, restrictii, drepturi, privilegii, machete de securitate, metode de configurare automata a mediului de operare al utilizatorilor, proceduri personalizate 
  • Se asigura ca statiile de lucru, echipamentele de conectare la retea si cele destinate comunicatiilor sunt utilizate corespunzator 
  • Stabileste modul de acces si resursele disponibile in retea, rolurile client – server ale componentelor din retea, distributia aplicatiilor si a serviciilor, accesul si restrictiile specifice 
  • Realizeaza modificari si/sau configurari necesare componentelor hardware si software; monitorizeaza parametrii echipamentelor de comunicatii 
  • Asigura asistenta de specialitate utilizatorilor si solutioneaza disfunctionalitatile aparute in exploatarea retelelor si sistemelor informatice (hard si soft) 
  • Defineste si implementeaza strategia companiei referitoare la setul de solutii de securitate cibernetica 
  • Cunoaste la nivel operational si asigura suportul in remedierea si solutionarea incidentelor legate de mediul de retea, switching, routing, WiFi etc 
  • Asigura administrarea, suportul si cresterea functionalitatii nivelului de securitate pentru toate bunurile informatice, colaborand cu celelalte departamente in vederea identificarii, remedierii si solutionarii diverselor vulnerabilitati 
  • Monitorizeaza proactiv reteaua si infrastructura organizatiei, identifica zonele sensibile si dezvolta planul de actiuni in vederea remedierii problemelor identificate 
  • Coordoneaza si planifica activitatile de training si awareness intern in ceea ce priveste securitatea informatiei 
  • Raporteaza managerului direct indicatorii de performanta a infrastructurii IT 
  • Raporteaza managerului direct indicatorii de performanta ai securitatii informatiei 

Securitatea informatiei: 

  • Responsabil pentru definirea si revizuirea periodica a cadrului de securitate, a politicilor si a procedurilor pentru sistemele noi si existente 
  • Responsabil cu planificarea securitatii sistemelor, dezvoltarea si implementarea politicilor de securitate 
  • Asigura conformitatea cu politicile de securitate ale organizatiei 
  • Acorda suport in domeniul gestionarii securitatii retelei, sistemelor si aplicatiilor IT 
  • Asigura tratarea cu prioritate a incidentelor privind securitatea IT 
  • Pastreaza la zi si revizuieste obiectivele de control de securitate IT, documentatia si procedurile aferente 
  • Coordoneaza efectuarea de teste anuale de penetrare a sistemelor IT 
  • Coordoneaza procesul de descoperire si remediere de vulnerabilitati in sistemele IT 

 

 

recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal 

  • Experienta anterioara in retail si in coordonarea de echipe urmarind realizarea unor indicatori de profitabilitate; 
  • Cunostinte elementare de ordin financiar: P&L, Managementul gestiunii, proiectii vanzari, etc. 
  • Excelente abilitati de comunicare, inclusiv capacitatea de a negocia si de a propune solutii adaptate strategiilor si obiectivelor de afaceri; 
  • Limba engleza la nivel avansat prezinta un avantaj 
  • PC - MS Office & Outlook; 
  • Studii Universitare. 

Descrierea jobului 

Maximizarea indicatorilor de performanta a locatiilor aflate pe platforma aeroportuara desemnata. Propunerea si implementarea de masuri, actiuni si proiecte operationale cu scopul cresterii profitabilitatii. 

Activitati principale: 

  • Controlul, verificarea si asigurarea unei imagini a locatiilor in concordanta cu cerintele si procedurile companiei; 
  • Maximizarea vanzarilor si cresterea profitabilitatii 
  • Asigurarea comunicarii intre sediul central si magazine; 
  • Cunoasterea si asigurarea respectarii regulilor de igiena si HACCP in locatiile din subordine; 
  • Coordonarea si supervizarea procesului de deschidere de noi magazine, la nivel local. 
  • Oferirea de suport antreprenorilor si angajatilor acestora prin sesiuni de retraining/coaching; 

Responsabilitatile postului: 

  • Este responsabil/a de calitatea imaginii prezentate, serviciul oferit clientilor, cat si de aprovizionarea magazinelor; 
  • Mentine o relatie stransa si de buna colaborare cu autoritatile aeroportuare; 
  • Se asigura de controlul administrativ, comercial si financiar prin respectarea regulilor comerciale, a documentatiei din magazine, cat si a normelor de igiena; 
  • Realizeaza analize financiare referitoare la vanzarea din magazine si vine cu recomandari si solutii; 
  • Supervizeaza, pregateste si motiveaza antreprenorii; 
  • Monitorizeaza piata si ofera o imagine clara asupra cerintelor acesteia si a mediului concurential din aeroport; 
  • Este implicat/a in procesul de deschidere a noilor magazine si initiaza procesul de recrutare a antreprenorilor; 
recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal

  • Experienta anterioara in retail si in coordonarea de echipe urmarind realizarea unor indicatori de profitabilitate;
  • Cunostinte elementare de ordin financiar: P&L, Managementul gestiunii, proiectii vanzari, etc.
  • Excelente abilitati de comunicare, inclusiv capacitatea de a negocia si de a propune solutii adaptate strategiilor si obiectivelor de afaceri;
  • Limba engleza la nivel avansat prezinta un avantaj;
  • PC - MS Office & Outlook;
  • Studii Universitare.

Descrierea jobului

  • Maximizarea indicatorilor de performanta a locatiilor aflate pe platforma aeroportuara desemnata.
  • Propunerea si implementarea de masuri, actiuni si proiecte operationale cu scopul cresterii profitabilitatii.

Activitati principale:

  • Controlul, verificarea si asigurarea unei imagini a locatiilor in concordanta cu cerintele si procedurile companiei;
  • Maximizarea vanzarilor si cresterea profitabilitatii
  • Asigurarea comunicarii intre sediul central si magazine;
  • Cunoasterea si asigurarea respectarii regulilor de igiena si HACCP in locatiile din subordine;
  • Coordonarea si supervizarea procesului de deschidere de noi magazine, la nivel local.
  • Oferirea de suport antreprenorilor si angajatilor acestora prin sesiuni de retraining/coaching.

Responsabilitatile postului:

  • Este responsabil/a de calitatea imaginii prezentate, serviciul oferit clientilor, cat si de aprovizionarea magazinelor;
  • Mentine o relatie stransa si de buna colaborare cu autoritatile aeroportuare;
  • Se asigura de controlul administrativ, comercial si financiar prin respectarea regulilor comerciale, a documentatiei din magazine, cat si a normelor de igiena;
  • Realizeaza analize financiare referitoare la vanzarea din magazine si vine cu recomandari si solutii;
  • Supervizeaza, pregateste si motiveaza antreprenorii;
  • Monitorizeaza piata si ofera o imagine clara asupra cerintelor acesteia si a mediului concurential din aeroport;
  • Este implicat/a in procesul de deschidere a noilor magazine si initiaza procesul de recrutare a antreprenorilor.
recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal

  • Minim 3 ani experienta similara in derularea si managementul proiectelor;
  • Cunoasterea metodologiilor PMP sau Prince 2.
  • Limba engleza (nivel avansat);
  • Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Ms Project, PowerPoint).

Descrierea jobului

  • Raspunde de implementarea activitatilor proiectului si atingerea rezultatelor planificate;
  • Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formule (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul
  • Planifica, monitorizeaza, controleaza si finalizeaza proiectele
  • Estimeaza si asigura resursele interne necesare realizarii proiectului, urmareste costurile aferente realizarii proiectului
  • Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri si servicii in cadrul proiectului
  • Supravegheaza desfasurarea zilnica a proiectului, planifica, gestioneaza si controleaza achizitiile, contractele si utilizarea resurselor
  • Participa la negocierea contractelor semnate cu clienti si subcontractori
  • Pregateste si participa la sedinte si evenimente ce privesc proiectul, initiaza discutii si urmareste feedback-ul participantilor la proiect, centralizeaza evidentele (minute, documentatie, plan proiect, change requesturi, etc.)
  • Raspunde de managementul zilnic al proiectului – organizational, conceptual si financiar
  • Intocmeste planuri detaliate de lucru si monitorizeaza respectarea implementarii acestora
  • Coordoneaza derularea proiectului din faza de conceptie pana in faza de productie inclusiv post implementare (design – dezvoltare – testare - implementare in productie - post implementare)
  • Identifica, cuantifica si monitorizeaza riscul aferent proiectului
  • Identifica si aplica masuri de imbunatatire a activitatii
  • Raporteaza periodic si sistematic managerului direct si persoanelor direct interesate, din cadrul companiei, de evolutia derularii proiectului
  • Coordoneaza derularea proiectului prin promovarea unui climat de colaborare si lucru in echipa

 

recrutare@lagardere-tr.ro

Descrierea jobului
Rolul principal al pozitiei este acela de a desfasura activitati de verificare a gestiunilor din magazine.

Responsabilitati:

  • Efectueaza verificarea stocurilor fizic cat si scriptic (compara stocul real verificat cu stocul din programul de gestiune);
  • Pregatirea documentelor pentru inventar;
  • Prelucrarea datelor din teren si trimiterea lor la sediul central;
  • Transmite eventuale erori intalnite in procesul de verificarea documentelor.
  • Cerinte:
  • Atentie la detalii;
  • Disponibilitate de a calatori in teritoriul arondat (75% din timp);
  • Abilitati de comunicare si spirit de lucru in echipa;
  • Capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism;
  • Minim studii medii;
  • Cunostinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel mediu
  • Permis auto categ.B.
  • Oferta:
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-o companie dinamica;

 

recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal

  • Experienta minim 3 ani in gestionarea echipamentelor si a mijloacelor fixe;
  • Permis de Conducere categoria B reprezinta un avantaj;
  • Cunostiinte medii de utilizare Microsoft Excel, Powerpoint etc.;
  • Disponibilitate pentru deplasari ocazionale in tara;
  • Experienta anterioara in domeniul Retail nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj.

Descrierea jobului

  • Coordoneaza executia activitatilor de mentenanta, intretinere si reparatii desfasurate in spatiile comerciale ale companiei;
  • Urmareste si pregateste documentatia pentru miscarile de mijloace fixe intre magazinele si depozitele companiei in conformitate cu procedurile acesteia;
  • Executa procedurile de achizitii, licitatii si facturare legate de unele proiecte de remodelare/modificare ale locatiilor pentru: constructii, instalatii, echipamente, mobilier, decoratiuni, consumabile, signalistica si comunicari.
  • Intocmeste anual evidenta tuturor mijloacelor fixe din interiorul magazinelor.
recrutare@lagardere-tr.ro

Magazinele noastre (1 Minute, So Coffee, Hub Convenience, Inmedio, Relay) sunt operate in sistem antreprenorial, lucratorii din magazine fiind angajatii antreprenorilor care se ocupa de magazinele respective.

In urma aplicarii, vei intra in baza noastra de date, si vei fi contactat de catre Antreprenor, in vederea stabilirii unui interviu.

Descrierea jobului:

  • Vanzare efectiva
  • Promovare si recomandare produse;
  • Receptie marfa;
  • Participare la Inventare;
  • Respectare standarde de igiena;
  • Respectare standarde privind calitatea produselor.

Cerinte:

  • Minim studii medii;
  • Orientare catre client;
  • Dinamism, spirit de initiativa;
  • Amabilitate, promptitudine;
  • Spirit de echipa;
  • Flexibilitate

Beneficii:

  • Training de specialitate
  • Oportunitatea de a promova in timp scurt
  • Experienta in cadrul unei companii multinationale
recrutare@lagardere-tr.ro

Pentru Centrul de Productie din zona metrou Pipera cautam angajati full time (8 ore) pentru pozitia de Lucrator Productie Sandwich-uri.

Responsabilitati:

Preparare de sandwich-uri, salate, deserturi care deserveste zilnic reteaua de magazine proprii din Bucuresti.

Oferta:

  • Salariu net: 1700 lei + bonuri de masa + sporuri de noapte
  • Tichete cadou Paste si Craciun
  • Carduri de reduceri in reteaua Inmedio si 1 Minute
  • Masa asigurata de catre companie.
  • Program flexibil 
  • Training de specialitate
  • Oportunitatea de a promova 
  • Experienta in cadrul unei companii multinationale

Cerinte:

  • Disponibilitate de a lucra in ture de zi si/sau noapte
  • Calificarea nu este obligatorie
  • Spirit de lucru in echipa
  • Amabilitate, promptitudine
  • Dinamism, spirit de initiativa
  • Flexibilitate
recrutare@lagardere-tr.ro

Candidatul ideal

  • Experienta anterioara in munca de depozit(constituie un avantaj);
  • Atent la detalii;
  • Abilitati matematice de baza;
  • atentie distributiva, corectitudine;
  • Seriozitate, etica si atitudine profesionala

Descrierea jobului

  • Initierea procesului de pregatire a livrarii zilnice
  • Stabilirea impreuna cu seful de echipa a produselor alocate fiecarui manipulant
  • Aranjarea corespunzatoare a marfii in raft pe masa de livrare
  • Asigurarea unui numar suficient de cutii goale pentru a putea face colete
  • Procesarea livrarilor suplimentare
  • Adunarea din raft a tuturor documentelor sau corespondentei destinate fiecarui destinatar in parte si introducerea lor intr-unul dintre colete
  • Identificarea destinatarului la sfarsitul liniei, prin scanarea codului de destinatar, aflat pe documentele de livrare
  • Crearea de etichete in aplicatia AWB, in functie de numarul de cutii procesate per destinatar
  • Aplicarea etichetei AWB cu destinatia coletelor si ambalarea corespunzatoare a lor
  • Scanarea fiecarui AWB si a fiecarei cutii procesate in linia de livrare
  • Sigilarea cutiilor de plastic, cu sigiliu si banda PP
  • Asezarea coletelor in paleti pe rutele stabilite de responsabilul de transport
  • Respectarea programului de lucru si a pauzelor
  • Operarea documentelor de STOC la sfarsitul livrarii si predarea lor catre manipulantii de la receptie
  • Asigurarea intretinerii masinilor de legat cu banda PP
  • Respectarea curateniei in depozit in timpul programului
  • Asigurarea curateniei la sfarsitul programului impreuna cu intreaga echipa prin golirea cosurilor de gunoi, legarea sacilor de gunoi si depozitarea lor in cosurile speciale din afara depozitului.
recrutare@lagardere-tr.ro

Pentru magazinul Subway cautam angajati full time (8 ore) si part time (4 sau 6 ore) pentru pozitia de Sandwich Artist.

Descrierea jobului:

Un sandwich artist intampina si serveste clientii, pregateste mancarea, mentine standardele de siguranta in domeniul prepararii mancarii si in domeniul curateniei si completeaza unele aferente activitatii din restaurant.

Oferta:

  • Salariu net: 1750 lei + bonuri de masa + plata ora suplimentare
  • Tichete cadou Paste si Craciun
  • Carduri de reduceri in reteaua Inmedio si 1 Minute
  • Masa asigurata de catre companie.
  • Program flexibil 
  • Training de specialitate
  • Oportunitatea de a promova 
  • Experienta in cadrul unei companii multinationale

Cerinte:

  • Amabilitate, promptitudine
  • Dinamism, spirit de initiativa
  • Spirit de echipa
  • Flexibilitate
  • Orientare catre client
  • Calificarea nu este obligatorie
recrutare@lagardere-tr.ro