Expansiune dinamica

Competente operationale excelente si un know-how solid pentru conceptele quick service restaurant, cafenele si alte concepte foodservice

Certificare ISO pentru managementul sigurantei alimentare
emisa de HACCP: ISO 22000:2005 (Sistemul de management al sigurantei alimentare)

Centru de Productie Foodservice propriu
lansat in 2017 in Bucuresti (≈ 400 mp), pentru a avea un avantaj competitiv pe piata prin furnizarea unei game mai mari de produse proaspete (≈ 8000 produse proaspete livrate zilnic)

Acces la branduri internationale
cu potential de implementare pe piata locala de Foodservice pe baza parteneriatelor strategice incheiate de divizia noastra internationala

Design si arhitectura moderna
pentru magazine si zona de proximitate pentru a oferi eficienta, confort si o atmosfera prietenoasa datorita investitiilor noastre constante

Competente operationale excelente
pentru a asigura combinatia perfecta intre servicii rapide si eficiente pentru clienti, produse proaspete si de calitate, curatenie si igiena pentru toate magazinele

Segmente si Branduri

1 Minute

Brand din portofoliul global Lagardère Travel Retail, este un concept international de tipul Quick Service Restaurant care ofera clientilor din centrele de afaceri si din zonele de tranzit un sortiment bogat de produse alimentare proaspete si de calitate, precum si o gama de baza de produse convenience.

So! Coffee

O CAFENEA PENTRU CALATORI SI IUBITORI DE CAFEA
SO!COFFEE este o cafenea de renume international, dezvoltata in stilul modern american si creata special pentru zonele de tranzit si calatorii care trec prin acestea.

Subway

SUBWAY este un lant american de restaurante fast-food, cu operatiuni in peste 100 tari. Incepand din iulie 2013, Lagardère Travel Retail opereaza in sistem franciza restaurantul Subway din Gara de Nord Bucuresti.

Subway

SUBWAY® este cel mai mare lant de restaurante cu servire rapida din lume, destinat, in principal, persoanelor cu un stil de viata activ, care doresc o masa echilibrata in timpul programului de lucru sau al calatoriei. Produsele de baza sunt sandwich-urile, gama completata de preparate crocante (crisps), supe, prajiturele americane, bauturi calde si reci. Sandwich-urile sunt pregatite in fata clientilor, dupa cum doresc. Toate ingredientele sunt la cel mai inalt standard, fapt ce garanteaza obtinerea aceleiasi calitati si aceluiasi gust in toate unitatile lantului.

Natoo

Natoo este un nou concept culinar in Romania, adresându-se in special consumatorilor activi, orientati spre viata sanatoasa si ingrediente de calitate, care-si doresc produse usor de consumat in ritmul vietii urbante.