Responsabilitatea sociala a intreprinderii (CSR)

Fiind o companie care isi desfasoara operatiile in 34 de tari de pe 5 continente, cu peste 18.000 de angajati, care deserveste sute de mii de pasageri zilnic, ne-am asumat un puternic angajament fata de responsabilitatea sociala a intreprinderii.

Grupul nostru este lider in domeniu in ceea ce priveste abordarea aspectelor de mediu si sociale legate de activitatile de retail din zonele de tranzit.

Iata cateva exemple de initiative care ilustreaza implicarea noastra activa si angajamentul puternic fata de responsabilitatea sociala a intreprinderii.

Reducerea impactului asupra mediului

Inca din faza timpurie de design a proiectelor noastre arhitecturale, echipele noastre depun permanent eforturi pentru a gasi solutii inovatoare si eficiente energetic

CSR

Punctele noastre de vanzare, aflate in locatii deschise, sunt dotate cu geamuri de ultima generatie, care folosesc tehnologie de varf pentru economie de energie si controlul temperaturii pe intreg parcursul anului. In special, solutiile noastre de iluminat sunt optimizate pentru a economisi energie prin pozitionarea becurilor si folosirea de materiale luminoase si deflectoare de lumina.

Fluxurile logistice sunt optimizate pentru a reduce amprenta noastra carbonica: managementul avansat al rutelor de livrare si managementul achizitiilor comune au redus numarul de kilometri parcursi.

 

Siguranta alimentara

Deoarece siguranta produselor este prioritatea noastra nr. 1, am implementat in toate magazinele noastre reguli stricte si proceduri de calitate si avem certificarea ISO pentru managementul sigurantei alimentare eliberat de HACCP: ISO 22000:2005
Toti furnizorii nostri sunt selectati pe baza certificatelor de calitate in privinta sigurantei alimentare si a calitatii.

Este necesara cunoasterea unor tehnici de productie foarte elaborate si capacitatea de a recunoaste calitatea, precum si cunoasterea numeroaselor norme legate de igiena si siguranta alimentara.

Eurofins, expert international in siguranta alimentara, efectueaza audituri riguroase in mai multe tari, pentru a defini planuri de actiune si obiective in functie de tara. In anul 2017, Eurofins a efectuat audit in zece tari.

Avand in vedere ca siguranta alimentara este responsabilitatea tuturor, fiecare membru de personal operational – inclusiv Comitetul Executiv al Lagardère Travel Retail – a participat la programe de instruire care pun accent pe importanta acestui subiect.

Reducerea risipei alimentare

Lagardère Travel Retail Romania cauta solutii pentru reducerea risipei alimentare, atat prin ameliorarea tehnologiilor de productie si prin programe comerciale dedicate, cat si prin redirectionarea alimentelor in surplus catre parteneri din zona ONG.

Food waste RO

Echipele noastre operationale sunt permanent preocupate de reducerea risipei alimentare. Din acest motiv, investim in facilitatile noastre de productie si testam in magazinele 1 Minute un sistem de vanzare accelerata a produselor ultra-fresh la final de program.

De asemenea, colaboram cu diferite organizatii caritabile pentru a dona alimentele produse in exces catre persoanele defavorizate si adaposturi de animale.

Initiative sociale

Lagardère Travel Retail sprijina cu mandrie organizatii umanitare din intreaga lume, in mod regulat

CSR

 

Diversitate de gen

Lagardère Travel Retail are convingerea ferma ca diversitatea de gen in cadrul echipelor este un factor de crestere a performantei si stimuleaza creativitatea

Compania este membru activ al retelei LL, initiata de grupul Lagardère. Rolul acestei retele este de a promova diversitatea de gen la fiecare nivel ierarhic. Femeile ocupa 43% din pozitiile de management in cadrul grupului Lagardère.

Reteaua LL are la baza evenimente de socializare, ateliere, lectii demonstrative personale si profesionale si conferinte menite sa inspire. De asemenea, ofera programe de mentorat pentru femei, cu durata de 12 luni, conduse de Directori Executivi ai Grupului (barbati sau femei). La doar un an de la lansare, reteaua LL are acum 385 de membri.

Download(s)

CSR Report from the Lagardère Group

2018-2019